In Times of War
S1, E3: Under constant scrutiny, Mary Todd Lincoln spends her time quietly visiting the wounded during the Civil War. Driven by a great sense of duty to the troops, Eleanor Roosevelt risks her life to enter the Pacific theater. Thrust into a new role after 9/11, Laura Bush's compassion earns her the nickname, "Comforter in Chief." Join us as we celebrate these three extraordinary women, who served their country at a time when it was most needed, and helped the country cope through times of tragedy and trauma.