Incident in Lot 7
S8, E13: Jessica (Angela Lansbury) travels to Hollywood to discuss the film version of her latest novel and discovers the producer (Ron Leibman) dead on the set of ``Psycho.'' Guest stars: Paula Prentiss, Henry Gibson.