Indecent Proposal
S4, E11: Bill pops up at Sukihana's grand opening. Amara receives devastating news about her father. Florence and Marlon put it all on the table. Trina tries to find a measure of peace. Princess, Neri, and Shelah struggle through a difficult conversation.