Infiltrated
Сезон 8, серия 6: Detective Olivia Benson (Emmy-winner Mariska Hargitay), still deep undercover in Oregon as "Persephone James," is called upon by ADA Novak (Diane Neal) to help present evidence that will strengthen the case against a brutal rapist. This case will have a dramatic impact on Benson's critical work in Oregon, but ultimately, her testimony in the rape trial will lead her back to the Special Victims Unit.