Infinite Limits and Limits at Infinity
Сезон 1, серия 6: Infinite limits describe the behavior of functions that increase or decrease without bound, in which the asymptote is the specific value that the function approaches without ever reaching it. Learn how to analyze these functions, and try some examples from relativity theory and biology.