Influence
S3, E14: After Dr. Shaun Murphy treats a patient who is a social influencer, he deals with unwanted attention. Meanwhile, the team treats a woman who is in abdominal distress after an at-home fecal transplant; and Dr. Carly Lever's efforts to separate Shaun from Lea are challenged.