Injusticias
S1, E5: Matilde feels very ashamed because she believes Manuel saw her almost naked. Adolfo is unjustly imprisoned in San Juan de Ulua. Augusta reveals to Matilde she must marry Manuel because he has already asked for her hand. Manuel makes a deal with Augusta.