El amor no tiene receta Inocentes que pagan injustamente
S1, E3: Ginebra plans an ambush to assassinate Elias and make it look like an attack. Elvira accuses Esteban of being Berenice's murderer. Ginebra orders Mauro to get rid of Samara. Paz agrees to work with Esteban. Fermin is released from prison.