Inquest
Сезон 1, серия 3: Charlotte decides that she’s ready to return to school, but Alice feels lost without her and struggles to cope. Before the inquest into Harry’s death can go ahead, the police must identify the mysterious figure on the CCTV. With George becoming increasingly evasive, Alice is forced to go behind his back to get the answers she needs.