Insect Life Cycles and Reproduction
Сезон 1, серия 3: Insects have contributed to the human economy since the beginning of our civilization. Consider the humble silkworm moth creating its cocoon from one continuous thread of silk. Discover how this caterpillar creates one of the strongest and most durable materials in nature, and explore the fascinating lifecycle and migration journey of the beautiful monarch butterfly.