Raising Hope Inside Probe
S2, E21: In a very special “mockumentary” episode, Nancy Grace (guest-starring as herself) examines the “real story” of Hope’s mom, serial killer Lucy Carlisle (guest star Phillips). Grace interviews each member of the Chance family, all of whom relay personal accounts of exactly what happened when Jimmy met Lucy back in 2008. At the end of the program, the Chances are shocked to find out developing details about Lucy.