Instant Karma
S2, E7: Miles is confused when Sameer Patel (guest star VINNIE CHHIBBER), a lawyer with financial problems, wants nothing to do with a winning lottery ticket that the God Account helps Miles return to him. Also, Ali opens up to the congregation at the LGBTQ-friendly chuch she joined, and Audrey (recurring guest star KARINE VANASSE), the artist behind the mysterious painting Miles saw in Paris, reveals surprising information behind the work.