S2, E11: Bull represents Jemma Whitbeck (Chloe Levine), a teenager arrested for robbing a jewelry store with an older man she disappeared with 18 months ago. To persuade the jury she is not guilty, Bull argues that Jemma was actually a victim of his abuse and manipulation and not his willing accomplice.