Interrogation Log #2
Сезон 1, серия 2: The Suits start piecing together the Pradeeps’ initial relationship with their neighbors as the kids begin school. Bhanu stumbles upon a money-making idea, Vinod finds his crew, and Kamal develops a crush on his teacher.