Interrogation Log #3
S1, E3: The Pradeeps endure roadblocks on their way to the American dream. Mahesh is denied a business loan while Sudha’s medical license is rejected. Vinod gets into a love triangle. Bhanu and Stu “break bad” in Ohio while Kamal faces a psychiatrist and the horrors of a dirty basketball.