Interrogation Log #4
Сезон 1, серия 4: Sudha looks for purpose by selling supplements in competition with Janice, but finds a new opportunity through Mahesh. Bhanu hits the dirty corners of the internet to learn about sex. Vinod tries to mend the fence of friendship.