Interrogation Log #5
시즌 1, 에피소드 5: Mahesh and Jimbo go hunting to woo an investor for Mahesh’s rocket business. Sudha reaches into the past to re-connect with her increasingly wayward daughter. Bhanu agrees to a “big ask” to get closer with Stu.