Intervention
S1, E11: Dr. Rhodes (Colin Donnell) and Dr. Choi (Brian Tee) disagree over the final decision made by a patient suffering from a life threatening heart condition. The pending lawsuit against Dr. Halstead (Nick Gehlfuss) continues to move forward and Sarah Reese (Rachel DiPillo) and Dr. Zanetti (guest star Julie Berman) scramble to save a patient with a misdiagnosed flesh eating bacterial disease. Elsewhere, Dr. Manning (Torrey DeVitto) treats a young girl diagnosed with a contagious bacteria, prompting her and Dr. Halstead to take action to avoid a major outbreak.