Intimacy, Pt. 1
S3, E7: Just two weeks ago the couples were strangers, but now they are married and have set up a home together. Sexologist, Dr. Logan Levkoff, pays each couple a visit to help them tackle issues surrounding emotional and physical intimacy. Tres and Vanessa decide to share a bathroom together; David plucks up the courage to make a move on Ashley; Samantha and Neil question their living situation.