Into the Fire- Part 1
S1, E6: When Allie is kidnapped to the Fire Civilization, Ray, Bob and Gabe go to rescue her. Along the way a stranger helps them get to Blastforge City where Allie and a Darkness Creature she names Squeaky are scheduled to become meals for Lord Skycrusher.