Introducing Human Prehistory
S1, E1: Get an introduction to the themes of the course, including emerging human biological and cultural diversity as well as our similarities, the importance of climatic and environmental change, and the importance of seeing prehistory as a tale of people and their beliefs, not just archaeological sites.