Introduction and the Old Regime Monarchy
Сезон 1, серия 1: Take a first look at the complexities of overthrowing a monarchy and constructing a democracy. This first foray introduces you to Louis XVI and Marie Antoinette and lays the groundwork for the gripping drama of the French Revolution.