Introduction to Teaching
S5, E2: Annie (Alison Brie) steps in to keep Greendale’s newest teacher, Jeff Winger (Joel McHale) from falling under the bad influence of his fellow faculty members. Abed (Danny Pudi) obsessively analyzes the films of Nicolas Cage.