Cloudy With a Chance of Meatballs Inventors Only / Clock-A-Doodle-Doom
S1, E106: Flint is excited to discover there's another inventor in town, but Sam suspects the inventor has an ulterior motive for befriending Flint. Unable to wake up on time in the morning, Flint combines an alarm with rooster DNA to create the ultimate alarm clock.