Ireland during the Protestant Ascendancy
시즌 1, 에피소드 4: Much of Irish history involves its entanglement with Great Britain. From the Norman castles to the battlefield of Aughrim to the Georgian architecture in Dublin, the Irish landscape is imbued with relics of British imperialism. Explore the British-Irish divide, which is also a Catholic-Protestant divide.