Islander Sacrifice
시즌 1, 에피소드 3: When two Lebanese teens and a schoolgirl are killed in a drive-by shooting, Malik is appointed to run the investigation. Crowley doesn't like his junior colleague supervising the case, but he has bigger problems, with Internal Affairs investigating his actions in the death of a known drug dealer.