Islands Part One
S1, E11: Dr. Marcus Andrews enlists Dr. Neil Melendez on a very sensitive kidney transplant between a pair of twins whose lives intersect in more ways than one. Meanwhile, overwhelmed by Dr. Aaron Glassman's attempts to have him meet with a therapist and the demands at work, Dr. Shaun Murphy decides to take an impromptu trip with his friend Lea and leave everything behind.