Сезон 2, серия 6: Rayna does a candid interview with Robin Roberts. Meanwhile, Teddy shares his engagement news with the press. Rayna looks for investers at a polo match. Juliette, crosses paths with Charlie Wentworth. Scarlett asks Avery for advice.