It Was Not Your Fault But Mine
Сезон 5, серия 2: Callie returns to the Coterie to support Mariana in a time of crisis. Gael searches for Isabella and his baby. When a member of the Coterie anonymously submits a complaint, Alice tracks down the secret critic. Luca digs into his past.