Man vs. Child: Chef Showdown It's a Family Affair
S2, E15: Executive Chef Susie Jimenez spices up the Man vs. Child kitchen with her competitive edge and sassy attitude. From a one-pot wonder to secret family recipes, tonight's challenges celebrate the foods we learned to cook at home. Master Chef Betty Fraser judges the final round.