Сезон 2, серия 4: Chloe and June have different feelings about Thanksgiving - Chloe hates it, June loves it. Sadly, June can't afford to fly home this year, so Chloe persuades June to come with her to her parents' house for the holiday -- but under the most strange and awkward conditions. Meanwhile, James volunteers at an exclusive celebrity soup kitchen in order to get a photo opp, and is unpleasantly surprised when he and Luther get roped into actually working.