It's All Her Fault
Сезон 1, серия 2: Annalise takes on a new client, Max St. Vincent, an eccentric millionaire who is the key suspect in his wife's brutal murder. All the clues point to St. Vincent as the killer, but Annalise challenges her students to prove he's innocent--whether that's the truth or not. Meanwhile, Annalise deals with issues in her own home when her growing suspicions that Sam is somehow involved in Lila's disappearance start to affect their marriage. In flash forwards, we go back to the night of the murder and learn that Wes might be hiding a few secrets of his own.