It's All in the Executions
S1, E8: Galavant enlists King Richard in a plot to kill Kingsley before the duel but ends with a drunken whimper. Will Gareth kill King Richard in the duel? Will Galavant rescue everyone? Will Madalena find a new "boy toy?" The answers are very different from what you expect.