It's the Most Wonderful Time of the Year
시즌 2, 에피소드 8: The Christmas season marks the anniversary of Nathaniel's death...and gets everyone thinking about their last moments with him. Meanwhile, Nate and Brenda are shocked by Margaret Chenowith's Christmas Eve guest, Claire gets into a dangerous online relationship and Federico stirs up trouble in his own family.