It's Time to Let Go
Сезон 1, серия 6: Anna and Lucy visit their older sister. Baylee decides she's Brooke's birth coach. Patrica gives Patrix some tough love. Brittany and Briana get creative about privacy. Christina and Jessica take a big step to heal their relationship.