Extreme Sisters
Sister, Sister
Twins Anna and Lucy strive to live their lives identically. Patrix and Patrica revisit a not-so-secret, sisters-only plan. Baylee and Brooke's sleeping arrangement is straining Brooke's marriage.
Me, My Sister and My Mister
Jessica is extremely unhappy when her sister starts dating a new guy. Brooke and Baylee struggle with Denver's ultimatum. Patrica gets cold feet. Anna and Lucy take a big step in their relationship with Ben.
Christina tries to mend her relationship with Jessica before she drops some big news. Ron puts his plan to get Patrix's mind off Orlando into action. Brittany and Briana struggle to separate from each other on solo dates with their husbands.
Jessica hits rock bottom with her sister, Christina. Anna and Lucy get some bad news. Ron finds Patrix a date. Brittany and Briana learn the gender of Briana's baby. While moving back in with her mom, Baylee is welcomed with an unexpected surprise.
Anna and Lucy commit to getting pregnant naturally. Brooke inserts herself into Baylee's relationship. Patrix goes on a date with her sister's help. Jessica makes an effort to get along with Christina's boyfriend.
Anna and Lucy visit their older sister. Baylee decides she's Brooke's birth coach. Patrica gives Patrix some tough love. Brittany and Briana get creative about privacy. Christina and Jessica take a big step to heal their relationship.