I've Never Felt Better...
S1, E3: Alaska sets Miles up on a date but it doesn’t go well. Meanwhile, Takumi, Paul and Marya suspect that the rat may have been Alaska and accuse her of such in front of the entire school. Alaska suffers a drunken meltdown as a result.