J1: Judgment Day
S2, E5: Josh, Tiger, and Wolf go on a mission to find their TTD and take down the Pointed Circle. Josh discovers he is not the only Josh in 2162, but Athena escapes with the TTD. Tiger vows to hunt her down-alone.