Jagger Jumps the Shark
S1, E5: Jagger heads to the Bahamas to meet shark diver Liz Parkinson and conquer his fear by diving with sharks. To warm up for the big dive, he and NBA star Chris Bosh head to an island to swim with another beast in the water...pigs!