Jaime Pressly, Blink 182 (Travis)
S2, E6: Travis Barker (Blink 182) gets ready to throw down at dinner when his girlfriend's ex-boyfriend serves them up, Jaime Pressly (Not Another Teen Movie), fashion entrepreneur or sweat shop slave driver and the Punk'd Foreign Press asks celebrities "important" questions on the red carpet.