Whose Line Is It Anyway? Jeff Davis 2
S10, E17: In another weird newscast, soap opera doctor Jeff Davis tries to save Colin's life, and Wayne arrests someone who gave him a joke haircut. Jeff hosts a party with Ryan the sperm and Colin the hobbit. And another album of beach songs is sold.