Jesse & Brian
S2, E8: When Jesse met Brian on Facebook, she thought she'd hit the jackpot. They made plans to meet, but Brian stood her up. Now, years later, Brian has asked her to live with him. But, she can't stop wondering – what is Brian hiding?