Jesus and His Jewish Influences Jesus and Judaism
S1, E1: Begin your fascinating historical adventure by developing a solid framework for your exploration of Jesus's Jewish influences. What was it like to be a Jew in the ancient world? What do we mean when we talk about Jewish temples? And how similar was ancient Judaism to other ancient religions.