Сезон 1, серия 3: Joe teams up with his old friend Wacey Hedeman to search the mountains for two missing outfitters who might be the killers. Meanwhile, Nate Romanowski asks Joe’s wife, Marybeth, to be his lawyer. Vern placates Opal Scarlett and her sons, who are the most powerful and dangerous family in Saddlestring.