Joe Pickett
Circling Vultures
Joe teams up with a reluctant Sheriff’s department to investigate a murder that hits too close to home. Marybeth, Missy and the girls move into a motel now that their home has become a crime scene. Joe follows a series of clues that lead him to a mysterious survivalist named Nate Romanowski who is arrested for the murder. But is Nate really the killer?
Joe teams up with his old friend Wacey Hedeman to search the mountains for two missing outfitters who might be the killers. Meanwhile, Nate Romanowski asks Joe’s wife, Marybeth, to be his lawyer. Vern placates Opal Scarlett and her sons, who are the most powerful and dangerous family in Saddlestring.