John Doe
Сезон 1, серия 5: When an unidentified boy is discovered in Sleepy Hollow, Ichabod Crane and Lt. Abbie Mills are called to the scene. After speaking with the child, they immediately realize that something sinister and sickly is afoot and the duo go on a hunt to discover his home and origins – and are shocked by what they find.