Johnny Get Your Tutu / Johnny's Inferno / Forest Chump
S2, E2: "Johnny Get Your Tutu" - When a career test tells him he was born to be a ballerina, Johnny becomes a classical dance sensation. "Johnny’s Inferno" - Johnny mistakenly summons a demon, who tries to enlist him in his rampage of evil. "Forest Chump" - Johnny and his geeky friends Carl get swept downstream in a rowboat and are found by a remote tribe of forest-dwellers.