Johnny vs. Bling Bling Boy / Johnny Impossible
시즌 1, 에피소드 2: Susan and Mary create the Alchemy 5000, a device that turns objects to gold. / Johnny's awful at baseball and Sissy Bumper make fun of him, so he goes to his sisters for help.