Johnny's Super Smarty Pants / Take Your Johnny to Work Day
Сезон 1, серия 6: Johnny can't figure out how to spell "go" at the spelling bee, so insists his sisters make him smart. / Johnny doesn't think it's fair that Susan and Mary get to skip a day of school and go to work with Mom, so he and Dukey sneak into the Aeronautic Robotic Propulsion Lab and meet up with the girls.