Join the Club
S6, E2: In the wake of being shot by Junior, Tony lies perilously close to death and endures a delusional west-coast business trip in which he loses his wallet...and his identity. Carmela is joined at the hospital by family and friends. Meanwhile, Silvio briefs the crew on how he will handle things in Tony's absence; and Vito stirs things up by asking for some of the late Eugene's business.